Naše reference
Klientů se na nás spoléhá
FENIX INTERNATIONAL, spol. s r.o. Praha 9 – Horní Počernice, Lenka Lexová, prokurista společnosti
Společnost RITAS, s.r.o. jsem poznala ještě před nástupem ke společnosti FENIX INTERNATIONAL, spol. s r.o. Spolupracovali jsme s firmou RITAS, s.r.o. přibližně pět let v oblasti zpracování mzdového účetnictví. Po celou dobu nám poskytovali nejen kvalitní služby v tomto oboru, ale i odbornou podporu při přebírání části podniku, který jsme tehdy odkoupili. Pomohli nám například při analýze nákladů nebo při informování o připravovaných legislativních změnách. Ve společnosti RITAS jsme měli kvalitní podporu i při kontrolách různých orgánů od OIP přes Finanční správu po kontroly zdravotních pojišťoven.
Když jsem nastoupila ke společnosti FENIX INTERNATIONAL, spol. s r.o., zjisti la jsem spolu se svými kolegy, že stav mzdové agendy není zcela uspokojivý. Na základě dobré zkušenosti padla naše volba jednoznačně na společnost RITAS.
Firma RITAS nám nabídla efektivní služby a dokázala se vypořádat i s převzetí m agendy v průběhu roku, což s sebou nese vždy více komplikací. Navíc dokázali do konce roku 2017 odstranit většinu nedostatků mzdové agendy, které se v ní vyskytovaly.
Díky odbornému zázemí, erudici a flexibilitě mzdového účetnictví se dnes můžeme věnovat našemu hlavnímu oboru podnikání. Společnost RITAS, s.r.o. komunikuje s našimi pobočkami a vyrovnává se s jejich specifiky. Nestalo se, abychom neměli v dohodnutém termínu zpracované mzdy pro našich téměř 600 zaměstnanců.
LINDE MATERIAL HANDLING Česká republika, s.r.o. Praha 10, Ing. Renata Lacinová, MBA CFO
Naše společnost dospěla v roce 2010 na křižovatku, kdy se musela rozhodnout, jaké efektivní změny zavede v oblasti zpracování mezd. Do té doby byla funkce mzdové účetní integrovaná spolu s personální činností . S ohledem na rozvoj společnosti a růst počtu zaměstnanců již nebyla tato situace únosná.
Ve vedení společnosti jsme důkladně analyzovali různá řešení, vytvoření vlastní mzdové účtárny nebo zpracování mzdové agendy formou outsourcingu. Výsledkem analýzy bylo rozhodnutí o outsourcingu a v následujícím poptávkovém řízení jsme vybrali společnost RITAS, s.r.o.
Se společností RITAS spolupracujeme s plnou spokojeností od roku 2011. Společnost zpracovává naši mzdovou agendu kontinuálně v dohodnutých termínech, a to i při růstu počtu našich zaměstnanců a při požadavcích na změnu struktury výstupů pro interní reporting ekonomických ukazatelů.
Se společností RITAS, s.r.o. jsme absolvovali nespočet kontrol, které se mzdovou agendou souvisí, a vždy byl protokol „bez závad“. Pokud potřebujeme konzultovat naše plány a řešení možných problémů v oblasti odměňování, zaměstnávání, v podstatě v celé oblasti zvané „PAM“, můžeme se na stanoviska a názory našeho partnera plně spolehnout, a to i díky jejich specializované-
mu odbornému zázemí v oblasti práva a daní. Protože jsme společně prošli i implementací GDPR, rozšířili jsme spolupráci s RITASEM, který nyní přebírá odpovědnost za fyzickou bezpečnost a vedení „fyzických“ personálních spisů a jejich digitalizaci do našeho informačního systému. Od projektu si slibujeme uvolnění časového fondu pro naše personální oddělení snížením časové náročnosti rutinních administrativních procesů. Zároveň očekáváme snížení tlaku na zajištění bezpečnosti osobních údajů obsažených v těchto spisech tí m, že budou uloženy a zabezpečeny u našeho partnera. S ohledem na specializaci RITASU a jejich investic do vlastního zabezpečení využijeme synergického efektu těchto opatření. Věříme, že s nástupem nových technologií a s rozvojem naší společnosti se v budoucnosti najdou další oblasti , kde budeme moci využít služeb RITAS, s.r.o.
NTL FORENSICS, a.s. Praha 9 – Vysočany, Ing. Lukáš Bastl, člen představenstva
Společnost RITAS, s.r.o. zajišťuje od vzniku naší společnosti NTL FORENSICS, a.s. zpracování mzdové agendy a zároveň nám poskytuje služby v oblasti BOZP a PO.
Společnost RITAS, s.r.o. navíc vždy dokázala v některých etapách rozvoje naší společnosti operativně zajisti t také administrativní podporu v různých sférách chodu společnosti či služeb.
Z důvodu povahy služeb, které poskytujeme našim objednavatelům napříč celou Českou republikou, netrávíme mnoho času v kancelářských prostorách nebo u rutinní kancelářské agendy. Proto nám část „office“ činností včetně poštovní agendy zajišťuje RITAS, s.r.o. i v sídle naší společnosti .
Dostáváme efektivní, flexibilní služby za přijatelné ceny. Skutečnost, že se na RITAS, s.r.o. můžeme plně spolehnout, nám usnadnila i vstup na trh a plynulý rozvoj naší společnosti .