Mzdové účetnictví
Mezd zpracováváme každý měsíc
Přinášíme efektivní vedení mzdového účetnictví formou outsourcingu.
Snažíme se – zejména v otázce mzdové agendy – spojit výhody automatizace rutinních procesů s individuálním přístupem ke každému z klientů. Díky tomuto ověřenému postupu jsme schopni naše služby individualizovat a optimalizovat podle potřeb každého klienta.
Pro každou zakázku jsou stanoveni zaměstnanci, kteří ji zpracovávají. Zákazník od nás dostává přímý kontakt na naše zaměstnance a jejich zástup. Zároveň máme vnitropodnikovými procesy zařízen proces přebírání agend a vzájemnou zastupitelnost.
V rámci zkvalitnění služeb můžeme nabídnout několik způsobů komunikace – od klasického telefonu, přes chat až po videohovory. Běžně zajišťujeme také rozesílání výplatních pásek a další korespondence zaměstnancům na jejich adresy (e-mail) podle přání klienta.
V případě zájmu umíme s našimi partnery instalovat, rozchodit a spárovat se mzdovou agendou spolehlivý elektronický docházkový systém.